יום חמישי, 29 ביולי 2010

מחול אחרון ו(כמעט) פרידה

לילה (אני תוהה כמה פוסטים התחלתי ככה. אולי לכבוד טקס סכומי הבלוג אברר, ואולי לא. אני עצלנית מדי). קרירות נעימה של לפני גשמים מנשבת מחלוני. עוד יום חם-לח עבר עלינו במנהלות, קניות אחרונות, ואריזות. ביתנו שב אל בין ארגזי הקרטון ומחר ישלח הימה. הררי ההררים הממלאים את דירתנו יתפנו סוף סוף ואנחנו נזכה ליומיים ריקניים ומרווחים יותר. מי היה מאמין שאתגעגע לזיו פניו של השטיח?

















אורזים במרץ









כמעט הסוף...

הנחיתה מן הפסגות הקנדיות אל שבוע אחרון של בוסטר היתה במגמת התרסקות. יהלי והגר כיאה לשינויים הגאוגרפיים הצפויים נכנסו מיד למוד מחורפן, ובתמורה זוכים להרבה מדי שעות טלויזיה (אמא חייבת לארוז ואבא מנסה להשלים שעות עבודה בין כל התנודות הטרנסאטלנטיות). הרבה זמן לפרדות לא נותר. אבל מחר, אחרי הפרידה הזמנית מן הארגזים ורגע לפני אריזת המזוודות אולי נוכל לתת מבט אחרון בנהר הצ'רלס הכל כך חביב עלינו, או סתם לטייל בערבות קיימברידג' המעתירה, לשחרר ילדים להתרוצצות של ערב, לנשום אויר בוסטרי לקוות שהשיבה תהיה קלה.

* * *

צהריי יום המחרת נדמים צלולים הרבה יותר. ביתנו המרוקן (שלושה בחורים חסונים, נטולי דרישות וטענות למה אין אוכל או מים ואיפה הטיפ, העבירו איתנו בוקר שקט וגשום. שלוש שעות והציוד העמס) יאפשר סוף סוף התהלכות נטולת התקלויות ולי נדמה כי עם הארגזים נעלם גם חלק מן העול שרבץ עלי מזה זמן מה.
שוב מרווח (בשיטת העז)

קלילים הרבה יותר (רק ארבע מזוודות, שלושה תיקי יד, שני תרמילי גב, שני כסאות ועגלה) נוכל עכשיו להפליג אל ארצות החום, עם עצירה קלילה להתרעננות בלונדון. הנחיתה הסופית צפויה אי שם מקדם מדי בבוקר של ה-3 באוגוסט, ועד אז אנחנו כאמור בעסקי פרידות. מחברים, מבוסטר על ירקרותה הקייצית ונעימותה הכללית, מביתנו הקט, מהחיים שהיו לנו. מתקשים להאמין ששנתיים חלפו והצד השני של המסע הולך ומתהווה. אני עוד ממאנת לסכם (מגיע להם לסיכומים פוסט מיוחד, לא?), אבל הרפתקאת בוסטר מגיעה לסיומה. רגשות מעורבים? כבר אמרנו הרבה יותר מדי פעמים. עצבות של סוף, חששות לעתיד, תקוות לימים טובים יותר. את תולדותינו מהצד השני של הים כבר נספר כנראה פנים אל פנים...

עוד משהו -
כן, אין זה פוסט סיום (האם רק לי נדמה כי אני מנסה למשוך את הקץ), אבל אין לדעת לנוכח צפיפות הארועים מתי אצליח לנהל ישיבת סכום ממצה. לחתונה גם אנחנו לא הזמנו, וגם שכנינו, המרגלים הרוסים כבר עזבו כידוע די ממזמן. עונת המלפפונים בשיאה, זמן טוב לשפור עמדות וחילופי חויות. וכך בינתיים נספר שכאמור אנחנו נוחתים ביום שלישי ה-3 באוגוסט מקדם מקדם בבוקר, ונשוב לעירנו שלנו ולמספרים הקבועים (לפחות אני...) - 054-4510666.
להתראות בקרוב.

2 תגובות:

  1. Have a good journey and a soft smooth touchdown
    Good luck with all the new beginings
    Gilad

    השבמחק
  2. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק