יום רביעי, 5 בנובמבר 2008

Trick or Treat

בשעה שרובכם מתעוררים לעוד בוקר של ויכוחים עם הצאצאים התורניים ולדיונים עמוקים על קצב התארגנותם, או לסתם יום מפוהק במשרד, יושבים חלקים נבחרים מבני משפחתי ומקשיבים לנאום הבחירות של הנשיא החדש שלנו. בעודי מצחצחת שיניים הצלחתי לשמוע מהאמבטיה דיון מעמיק בין הורי המבקרים אותנו בזמנים מרגשים אלה לבין אסף בנוגע לסטייליסטים של בנות משפחת אובמה. נדמה לי כי יש להם במה להשתפר. מתוך החיים בבועה הבוסטרית נדמה היה כאילו אובמה יבחר לבטח, מה שאכן קרה. לפעמים בועות גם צודקות ולא רק מתפוצצות.

ביום שישי בערב בעודנו מלוות את בנינו המחופשים במסעם אחר ממתקי אמריקה, ספרה לי אחת האמהות שהגיעה השנה מאוהיו עד כמה מפתיעה התמיכה פה באובמה. אח"כ גם היא נזכרה שגם היא חיה באותה בועה בוסטרית.

אותו יום שישי, ה31 באוקטובר, ליל כל הקדושים והממתקים, עבר עלינו בנעימים בבית משפחת אחד מילדי הגן שהזמינו את כולנו למסיבה ויציאה משותפת לTrick or Treat.

אחרי מרק חמים המתאים לעונה כובדנו בפיתות וחומוס כמקובל באמריקה. משום מה כמעט בכל ארוע אליו אנחנו מוזמנים, הכולל בעיקר אמריקאיים, הכבוד הוא על טהרת המזון הכה מוכר בגרסה המפוקפקת המקומית. אחרי זלילה מסיבית שכללה גם ממתקי חרקים (אסף ואני דבקנו בחומוס) יצאנו החוצה להתדפק על דלתות השכנים.

יש לציין שמה שנראה לי כמה שבועות קודם כעוד דביליות אמריקאית, בערב החג הסתמן כהפנינג מקושט להפליא.

ראוי גם לשבח במיוחד את השכנים שלא רק השקיעו בתפאורה אלא גם התחפשו והתאפרו.

הפיראט שלנו, היה בעיקר נרגש מדלעת הפלסטיק של ליאם ש"היתה שלו מהבית" ולכן נאלץ למורת רוחו להסתפק בתיק הדלעת שקבל יחד עם הפנס, שרשרת הסטיקלייט והמדבקות. ארוח כיד המלך כבר אמרנו?

הילדים ציינו כמעט על כל בית שהוא הוא הכי מפחיד בשכונה, לא פסחו על שום הזדמנות לאסוף עוד ממתק ואנחנו עכשיו תוהים עד מתי ישאר המלאי הזה בארון. בינתיים אנחנו משתדלים שלא לעזור ליהלי בנושא.

ואני תהיתי מה היה קורה למשלוח המנות הפורימי אם היינו צריכים להתחיל להתדבק על דלתות השכנים ולאסוף אזני המן.

בינתיים, אובמה אמר לילה טוב לאמריקה וגם אני אפנה לשנת היופי שלי, לפחות עד שהגר שוב תתעורר. יש לציין שהאיש לא חייך לרגע. אבא שלי אמר שאין לו על מה – מי באמת צריך את כאב הראש הזה? אסף טען שלא רק זה הוא גם עוד צריך לעבור דירה, אבל סכמנו שקונטיינר בטוח מממנים לו.

God bless America and the Kit Kat!

לילה טוב



18/11/2008 - תגובה ללא כותרת

נשלח על ידי shmoopy
אני עדיין גורסת שכיף כף יותר טעים...
תגידו - יצא לכם להגיע לבית שלא היו בבית והייתם צריכים לסקול אותו בביצים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה