יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

עם הספר(יה)

עוד סופ"ש של שעשוע ילדים חולף על פנינו. הימים המתקררים והולכים, שאריות הצינון מהפוסט הקודם וסתם חובות משונות מובילים אותנו אל תחילת שנת החורף שלנו, עת הימים קצרים מדי, קרים מדי ולא נעימים מדי לפעילויות חוץ גרנדיוזיות.
אתמול בבוקר נשלחתי לבצוע עבודות שרות בגן של הגר. באופן מסורתי, בעונה זו של השנה היינו עסוקים בצביעות ושאר מיני תחזוקות על פי הקפריזה התורנית של גנני המתחם. השנה, יעבור הגן של הרווארד שפוץ מסיבי, ודייריו הקטנטנים עוברים למבנה זמני אקולוגי להפליא (נדמה כי הוא מחמם את עצמו, מתמחזר לבד ואף לבטח יתכלה לאיטו עם סיום תפקידו, או משהו כזה), שהולך ונבנה בחניה שליד. וכך במקום לצבוע ולשפץ את הבניין הקצת מרופט, ששנים של גננים יצירתיים וילדים לא פחות, הובילוהו למרכז של עשייה עם פתרונות מקסימים של חלונות נמוכים בין חדריים, לופטים למיניהם וכד', מצאנו עצמנו צוברים שעות קהילה (דרושות לנו 10 ואנחנו כבר עומדים על חמש. מצד שני יש לנו חוב קטן ולא רשמי מהשנה שעברה), באריזת צעצועים, מחזור חפצים ובליסת פיצה כיאה למסורת. זאטוטי הבית בילו עם אבא בCommon של קיימברידג', בלסו פיצה מתוך מסורת פרטית שלהם ואח"כ העסקנו עצמנו בפעילויות בייתיות, כי כבר היה קר, חשוך ופחות נעים.
את בוקרו של יום א' החילונו כזברה, פשטנו הפיג'מה ויצאנו לבראנצ' בבית חברים. אח"כ גילינו שכבר אפרורי מדי, קר ולא כל כך נעים, וכך תוכניות הטיול בבוסטר החביבה נגנזו ואנחנו צעדנו אל ספריית הבית להתחמם בצל ספרים.
כזכור המבנה המרכזי של ספריית קיממברידג', מתחם מרהיב ומרחיב, שאולי יזכה לתעוד צילומי באחד הימים (ואולי גם לא) נחנך לא מזמן ברב הוד והדר, ואנחנו הגרים ממש לפתחו זוכים לנצלו באופן די מקיף, כפי שיעידו המדפים בביתנו. וכך אליה וקוץ בה, לא רק אנחנו נהנים מאופציית 150 הספרים, ובבואנו גילינו מדפים די ריקים. זה נכון שמצאנו מה לקרוא, ויהלי אינו בררן במיוחד, אבל זה לא כל כך נעים לראות מדפי ספריה ריקים, ובכל זאת יש כמה ספרים שקיווינו לקרוא ואינם. אז כן, מי שרוצה לקרוא מספרי ה-Magic School Bus יכול לפנות לסניף הפרטי שלנו, אבל למרות השמחה הגדולה בהררי הררי המילים הכתובות שמקיפות אותנו, משהו במודל הזה בכל זאת לא ממש עובד, כי אחרי השלושה שבועות + ההארכה של עוד כשלושה, לא נותרו הרבה ספרים שם בספריה של קיימברידג'.
בינתיים התוודאנו לעלילות Mr.Putter וחתולתו Tabby, קשיש חביב ששימח כל כך את הספרניות כשיצאנו השבוע מן הספריה, אבל בקרוב נצטרך כנראה לחפש בילויים חדשים או לקוות שתושבי העיר יתחילו להחזיר ספרים לספריה.
וכך, בענייני פעילויות חלופיות - אנחנו כבר עסוקים במסעות עתידיים. בשבוע הבא נסע להודות על שיש עם אובמה וחבריו. אחר כך, כיאה למסורת, נתכונן לביקור בייתי יותר אי שם לקראת החנוכה.

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק